Back in life!

God morgon!:)

Vi åkte ut och lämnade de små trollen i morse båda två, och sen promenerade vi hem.
För NU ska vi fan i mig inte bli sjuka igen, nu drar vi igång med träning/viktnedgång/viktuppgång:)
Snart sommar, de är bra om man har börjat komma i form när sommaren sätter fart!

Vägde mig och mätte mig imorse igen då, och kollade skillnaden från när jag började första gången.
Nog är de skillnad allt:P Sjukt alltså!

2år&5mån så har jag tappat detta:

Vikt: 26.1 kg
Midja: 24 cm
Lår: 13.5 cm
Byst: 15 cm
Arm: 8.5 cm
Rumpa: 18 cm



Dessa kort är tagna under 2008, första kortet är när jag precis börjat med viktminskningen.

Så nog fan var man fet allt, och jag är så sjukt glad att jag slipper bära denna övervikt nu!:)

På ett år så ser resultatet ut så här, och då har jag egentligen inte tränat/bantat alls utan varit KÄR:

Vikt: 6.8 kg
Midja: 7cm
Lår: 2.5 cm
Byst: 4 cm
Arm: 2 cm
Rumpa: 6cm



Dessa är tagna för ett år sedan, när jag och älsk började träffas 2010.



Detta är taget nu dom tre senaste månaderna under 2011.


Så nu kör vi sista racet, bli lite fit och få bort dom sista 5 kilona:) Och börja må ännu bättre! Smärtan i kroppen försvann från mig så snabbt när jag hade tappat mina första 15 kilo och vilken lättnad de var. Man orkade så mycket mer. För vem tycker inte de är roligare att orka vara ute och göra något än att ligga/sitta i soffan hela dagarna!? De är så jävla tråkigt, de kryper i kroppen på mig av bara tanken.

Nä så nu för min del blir de GI igen, och gym + promenader.
För bejb blir de väl mest troligt GI också men han kommer äta kolhydrater, han vill gå upp i vikt och öka i muskler. Så nu köööööööööööör vi!!:D

Kram, snart drar vi till gymmet! Ska bara dammsuga först:)

Kommentarer
Postat av: frida

vilket jobb du har gjort!! jag är sjukt imponerad! detta är bara ännu ett bevis på att allt går bara man vill.. BRA JOBBAT :)

2011-05-16 @ 11:15:25
URL: http://fridapresley.blogg.se/
Postat av: Louise

duktiga du. fyfan vad jag saknar dig :( önskar att det inte var så långt mellan :(

2011-05-16 @ 16:00:28
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0