Träning&GI

God morgon!

Så där ja då var man igång igen, känns super bra!
Blev ju inte en lugn dag igår iaf, börja med att åka ut med barnen på morgonen sen promenerade vi hem längs kanalen. Väl hemma så fick jag för mig att storstäda och damma av mattorna vilket jag tycker är ett måste.
Sen gjorde vi lite lunch och drog i väg till gymmet och pumpa lite och jag provade att löpa och de gick rätt bra ändå tycker jag, men va tiden gick fort! Och de var härligt:)

Väl hemma igen, och middag och dusch stod på schemat. Jag var pigg ända fram till 22.30 tiden konstigt nog!
Somnade på några sekunder tror jag, när jag väl la mig i sängen:P

Jag steg upp halv tio idag, så jag har hunnit med en GI frukost. Snart är de lunch dags.
Sen blir de kanske gymmet idag igen, vi får se. Hade tänkt promenera idag men de regnar ju!!
Då är de roligare att gå till gymmet iaf.


Sommarschemat får man snart också, spännande faktist. Sen får vi nog massa besök i sommar som jag längtar massor till:) Sen blir de att åka hem också, men när de bli får vi se:)

Nä nu får man ändå hitt på nå!;)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0