Vår

Hello!

Nu är de äntligen vår här, och de är riktigt jäkla skönt måste jag säga! Men om de kunde blåsa lite mindre så vore de helt underbart. Fast idag finns inget att klaga på faktist, i skrivande stund är de 6,8 plus och helt vindstilla! Solen har lyst hela dagen och vi har ätit lunch ute i solen:)

Fick mig ett riktigt bra samtal i går också, när vi var ute.
Ska på möte på måndag med min nya chef, och jag ska förmodligen få bli inskolad redan nästa vecka och sen börja på ett 4 veckors schema! LYCKA!!!!! Sen är de ju nästan sommar, och då har jag förmodligen en 100% tjänst, total lycka alltså:)

Och matten går riktigt bra nu också, hur skönt som helst!
Och fredag idag, barnen kommer tillbaka till oss på måndag, lycka lycka lycka!

Ja livet är allt bra underbart ibland, även i de mörkaste tiderna!


Kram

Kommentarer
Postat av: Louise

är sååååå glad för din skull!

2011-03-26 @ 17:53:58
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0