...........

Hello!


Ja här uppdateras de inte speciellt ofta! Men de är full rulle oftast så sitta och hänga vid datorn när barnen är här, nej de får vänta då faktist.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva faktiskt...

Har börjat läsa matte nu för att kunna läsa vidare sen, Matte B behövs till dietist linjen också tyvärr.
Jobbar inte allt för ofta nu heller, men sommarjobbet är då klart iaf och de känns riktigt skönt!

Och stöka på här hemma är jag riktigt bra på måste jag säga, dona och pyssla lite nu & då. Att så lite som en tavla eller en hylla kan göra sån stor skillnad på ett rum är helt kanon att se! Nu håller vi på att slipa och måla köksbord&stolar, de måste jag säga blir GRYM skillnad i köket.



NU är de äntligen helg iaf, och vila & mysa står på schemat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0