Sjukdom


Hello!

Nu var de visst ett tag sen jag skrev här. Men nu har viu tagit oss hem och är sjuk nu igen.
Fick magsjuka 9dec, när vi åker hem från norrland.. ja gissar vad som händer då, sådär lagom på tåget!!
Jag får magsjuka IGEN!

Väl hemma så börja jag känna mig bättre i magen från magsjukan men är trött så in i norden och varm och blir tät i näsan.
Och så är vi där, dyng förkyld blev jag. Jätte tät i näsan, hostar och kallsvettas hela dagarna och huvudet känns som bly..lever på alvedon och LCHF/GI mat nu.

Som sagt, jag har börjat med LCHF/GI mat nu igen och så fort jag blir frisk så blir de att hänga på gymmet men bejb. Tur han kan allt vad gäller träning:)

Dags för annat!
Kram

Kommentarer
Postat av: Louise

krya på dig!!! <3

2011-01-12 @ 17:39:34
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0