GI 8

Hello!

Nu var de en vecka sen jag skrev sist ser jag.
Som rubriken lyder så är jag inne på min 8:onde dag med GI och har börjat motionera nu igen, och de är så grymt skönt.
Började piggna till igen i söndags så då tog jag mig min första långa promenad, blev en 40 minters promenad.
Måndag promenerade jag till dagis och hämtade barnen, tog mig 50 min att gå 4,4km och de var en grymt härlig promenad.
Idag blev de att stiga upp tidigt och åka med barnen till dagis, sen åkte jag och älskling och STOR handlade, hem igen och vila en stund och sen ut och hämta barnen igen.. men de blev buss tillslut då också! Bussarna går ju helt perfekt här och funkar precis som en bil:)
Väl hemma blev de lek en stund här ute på gården, och barnen fick hänga upp talgbollar till pippin. In och fortsätta leka, jag gjorde dom varsin trolldeg så dom fick dega en stund och de uppskattades:)
Älskling gjorde goo middag och sen tog jag tag i diskningen, och bytte köksgardiner så nu är de riktigt fint här överallt igen! Storstädning i morgon och tvätt på torsdag .. sen gör vi helg!!:)

Vikten då, jodu.. den går neråt!:D Igen, men nu har jag ju inte några jätte många kilon att tappa ca 4-5 kilo och sen är de bara att bli fit som gäller till sommaren. Och med en kille som kan allt om träning så fixar vi de här utan problem!

12/12-10


Så här är de full rulle hela tiden och jag stor trivs!:)

Vi har planer på måla om köket också, för av någon konstig anledning så måste ju dom som bodde här före gillat att de var blek turkosa skåpluckor och beiga tapeter med blommor på!?! Och så även att tapetsera om vardagsrummet, för de är ju den här "underbart" snygga organgea tapeten....


Älskling på jul men lilla grisen saga:)


Jag på nyår!



Fin besök fick vi när vi var på besök i Norrland!:)


Vardagsrumms fönstret, och där syns även den snygga tapeten!


Min nya gadd!:) På vänster sida revben!


Älskling idag, vissa tror visst de är jul än;)

Dags att knoppa nu, full rulle i morgon igen!
Kram

Kommentarer
Postat av: Louise

tack för alla fina kommentarer du lämnar. å vad jag saknar er, vi måste hälsa på.. vill ju träffa emil och wilma också!! gillade dom presenterna? :)

2011-01-19 @ 21:48:36
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0