GI 10

God morgon!

Ja nu händer de grejer minsann! Har motionerat nästan alla dagar denna vecka än så länge! Utöver min dagliga motion då, men att gå ut och gå för att förbränna.
Söndag: Promenerade i 40 min
Måndag: Promenerade till dagis 4,4km
Tisdag: Vila
Onsdag: Promenerade först in till stan, sen ut till dagis med älskade
Torsdag: Promenerade hem från dagis på morgonen

Så får vi se hur helgen ser ut! Men den blir inte stillasittande iaf:) Och vi har hittat på något med barnen varje dag också, ja här går tiden undan. Men de är kul att de händer något!
Blev ingen städning igår, så de tar jag idag då vi lix ska tvätta.

Efter första veckan så hade jag tappat total ca 1,4kg och då INGEN motion alls under veckan. Utan koncenterarde mig på maten, och sen var jag inte frisk heller så.
Litet förslag hur min dag i kost kan se ut:
Frukost: Turkisk yoghurt med kanel, 2 kalkonskivor
Lunch: Korvstroganoff, sallad(LCHF-vänlig)
Middag: Fisk, grekisk sallad, fisksås (fet en)
Kväll: Två skinkrullar ( MEN DET ÄR INTE OFTA )

Jag är oftast så pass mätt på dessa få mål jag äter så kvällarna brukar jag inte äta något alls, då jag varken känner hunger eller sug. Frukost har jag haft lite svårt med förut, men med denna kost så är jag riktigt hungrig på morgonen och äter ordentligt! Sen dricker jag ALLTID vatten, bara vatten hela tiden. Till alla måltider och där i mellan också.


Jaja, de var en liten update.
Kram

Kommentarer
Postat av: Louise

duktiga duktiga du!!

2011-01-20 @ 18:30:00
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0