Intresseklubben ant.?

God morgon!

Ja då var de måndag igen då. Veckorna kommer gå relativt fort nu tror jag, är uppbokad med något varje vecka och de känns kanon.
Vare sig de är jobb, läkarbesök, umgås med någon så kommer de gå fort:)
Helgen blir de riktigt jobb pass. HELA helgen börja 7 & sluta 21 varje dag typ.
Köra klart min tatuering på armen blir också denna månad, eller fylla i texten rättare sagt.


Nu blir de löpning, får se hur mycket jag orkar! Drack just ett glas med Magnesium brustablett : http://www.vitaminsidan.se/mineraler/magnesium

Ha de bra, för jag har de GRYMT bra med min älsklings Johnny:D
Kram
_______________________________________
En halua teidän mielestänne en tarvitse ideoita
oleskelu vittuun naamaani, pysy erossa minusta
Minä olen oman jumalansa - En niin olen kiitos

pyyhi oma perse ja, Turpa kiinni!

Kommentarer
Postat av: Louise

vi måste hinna träffas!! chris ska sluta jobba så äntligen kommer vi få ett liv

2010-09-06 @ 16:31:15
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0