Tack!

God morgon.

Först vill ja bara tacka för att ni hjälper mig att höja statistiken på bloggen, och tycker de är intressant att läsa om de jag skriver. Och tack än en gång för alla fina kommentarer om min viktnedgång!

Som dom flesta vet så handlar min blogg i första hand om att GÅ NER i vikt, då jag har skrivit om de i 2 år nu i oktober. Detta är ingen skönhetsblogg eller för att visa bilder på mig själv för att jag tror att jag är snygg, då har du kraftigt missförstått syftet med denna blogg.
Kände mig inte speciellt snygg, attraktiv eller smal när jag var 25 kilo tyngre.. och de är ju lätt att förstå varför då man är van att väga betydligt mindre.
Varför jag lägger upp bilder på hur jag såg ut då & nu är för att visa alla läsare vilken skillnad jag har åstakommit på 2 år.
Och ja, jag trivs MYCKET bättre med mig själv såhär.. för nu är jag mig själv igen i kroppen!


nog om detta.

Har jobbat hela helgen, 14-21   7-12 16.30-21   7-16.30.. Gick riktigt bra, skönt att komma tillbaka och allt sitter som det ska, lite trött var jag väl när jag skulle upp 06 när jag är van att stiga upp 09 :) Men de är bara stiga upp så man får sig några peninga;)

Går nu in i andra veckan med GI, fas 1. Funkar rätt bra faktist, förutom att jag äter inte speciellt mycket.
Men de blir bättre och bättre.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0