SALU


God morgon Sverige!

Jag har massa saker till salu som jag vill bli av med nu innan jag flyttar.
- Säng
- Köksbord + 6 stolar
- Micro
- Tv-bänk
osv.. billiga priser bara jag blir av med de, för de tar massa plats!

Jahaa idag är de torsdag och en dag närmare flytt, jag vill ju åka nu! Men de blir nog bra om jag får jobba lite den här månaden och hinna packa ihop alla saker först. Här har ju hösten börjat redan, vilket betyder att jag kommer få längre sommar/höst när jag flyttar i slutet på september:)
Snart åker jag & älskling till GBG också för att se Volbeat, kommer blir kanon de här alltså.

Kikar både på lägenheter & jobb där nere, vi vill komma närmare backen och slippa alla trappor!
Men då är de ju alltid något som inte är bra i en lägenhet man hittar såklart. De löser sig.

Idag är de tandläkarbesök för lill Olsson, när var jag där sist?! 2 år sen typ...
Imorgon åker jag med familj upp till Övertorneå+Haparanda=IKEA;)

Dags att dra sig.
Kram

Kommentarer
Postat av: Louise

å vad roligt med ikea. kanske beställer nå ;)

2010-09-02 @ 12:21:00
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0