Saknaden

är E N O R M.

Johnny min Johnny.
Älskade underbara.
Fina söta.
Snygga vackra
Sexiga heta
Snälla vänliga
Omtänksamma
Mogna trogna
änglalika du.
Du är min ögonsten<3

kärleken är E N O R M
.


Framtiden är vår



Idag blev en rätt lugn dag, fick huvudvärk sådär lagom efter frukost. Cyklade till Johanna & Isolde så åkte vi på Leos och lekte ett tag och åt lunch, huvudvärken blev inte alls nå bättre.
Cyklade hem från henne och de var väl de grymmaste jag gjort på jävligt länge mot mig själv, kändes som hela världen stoppade mig och huvudet höll på sprängas.
Hem och tjura en stund i soffan, sen blev de alvedon och middag.
Slutkörd i kroppen idag.
Tur de är kväll nu, inte så många timmar kvar innan sovdags!

Kram

Kommentarer
Postat av: Louise

ja kom å hälsa på!!

2010-09-13 @ 20:46:14
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0