Man läser på egen risk!

God kväll!

Och tack för alla kommentarer och komplimanger både här & på FB, de värmer så att läsa!:)

Är nu hemma igen efter en helg nära Finland, närmare bestämt Hedenäset.. hos syster m. barn.
Kika man bara ut så såg man ju Finland då de bara är en älv som är i mellan.
Vi var på IKEA i fredags, man blir ju sjuk alltså.. gissa om jag vill handla nå! Skrev upp de viktigaste som älskling ska få se på. Sen blir de ju alltid små saker man köper när man lix är där:) Jag längtar!!!
Åkte förbi och kikade på Koukkula forsen, de var fint för ögat måste jag säga! Och även där såg man Finland bara på andra sidan forsen.
Grilla och basta och ätit gott osv.. Kanon helg med andra ord:)








Några av dom fina korten som togs i helgen.
Tog jätte många fina bilder på älskebarnen, men dom behåller jag för mig själv! :)

Iveckan hoppas vi på jobb. Annars blir de löpning för fulla muggar, och även powerwalks. Måste ju få bort SISTA kilot och så även börja forma till kroppen. Har man en karl till muskleknutte kan man ju inte själv se ut som ett berg;) Gäller å ligga i!

Dags för annat.
Läs&njut!

Kommentarer
Postat av: Louise

hahahahhahahahhahahah nä det är bäst ni matchar varandra ;) du är kul du

2010-09-05 @ 21:32:24
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0