Höga buketter

och blommogram till min älskade Johnny, de väntade på han idag när han kom hem:)
Har ju fått blommor av han så, nu tänkte jag överraska och ge igen!:)

11 dagar kvar nu;D

En liknande fick han, med rosor, lite rött ris osv:) Han blev riktigt glad iaf och de var tanken!:)


Idag blev de full rulle.
Först läkarbesök U.A
Hem till mormor på kaffe
Spinning med syster 45 min
Lunch på stan med mamma och syster
Snabbis in på stan
Och nu hemma, med huvudvärk och såsig i skallen!

Fan, de var ju riktigt längesen man tränade spinning alltså. Snacka om en som behöver börja spinna igen. Men de är kul men förjävla jobbigt när man börjar om. Får ta sin tid att komma tillbaka, känna svetten lacka och man får sån pepp och energi att ge allt!

Nä nu ska ja vila en stund tror jag innan maten.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0