Att axla ansvaret som vuxen

Hello!!


Ja så har man ringt runt till hela världen typ känns de som.
Så är de att vara vuxen, bara axla ansvaret och ringa runt till olika ställen om man vill ha reda på saker och ting.
Först försäkringskassan, sen kommunal, sen arbetsförmedlingen och i morgon blir de A-kassan för dom har såklart hunnit stänga.

Ikväll blir de att hälsa på Jenny-li och nykomlingen i deras familj:) Grattis en än gång!
Jobb imorgon, och sen hockey med pappa.
Fredag.. inget alls.
Lördag&Söndag jobb.
Måndag, läkarbesök
Tisdag, tandläkaren
Sen får vi se va veckan har att bjuda! Jobb hoppas jag:) Eller så drar jag mig till Piteå och hälsar på.
Nästa helg är de avskedsfest iaf.
Nu går tiden fort fram, och jag längtar till att lägga mig varje kväll för jag kappläser med älskling! Han lyssnar på boken och jag läser den : Så länge vi båda andas. Den är beroendeframkallande:P Och de är vi överrens om.

Dags att fundera ut någon middag innan Johanna kommer och hämta mig:)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0