allt

och inget!

Tjena igen.

Igår var en fullspäckad dag för Olsson, först blev de klippning & fick beröm i sinne!! Tack för de:D
Sen AF och hörde lite om ersättning osv. Sen en stadstur med Johanna & Isolde, hittade mig ett par nya jeans, 2 nya tröjor, underkläder & sockar.. KANON! Skönt att få köpa nya kläder då allt jag har är för stort.
Blev stan idag igen och shoppa lite, bytte jeansen till en storlek mindre, köpte mig lite protein, och lite små tjaffs:)

Älskade har böjat stöka på mycket hemma för flytten, så de är väl dags för mig snart också! Har dock de mesta ner packat redan, men allt små grejs ska ju med också!

Dags att börja laga mat snart! GI-korvstroganoff blir de idag:)

Världens lyckligaste tjej är jag!

Som har denna karl, som min pojkvän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0