7

Hello!

nu är de bara sju dagar kvar tills jag äntligen får åter se min älskade Johnny.
Finns ingen mer som längtar så mycket som jag.


Imorgon åker jag  hem från en trevlig och mysig visit här i Piteå, blir tråkigt att lämna dom faktist:/
Och imorgon kväll är de avskedsfest för mig hos syster Sanna, och där lär de bli en hel del folk tydligen, KUL!:)
Blir såklart tråkigt att lämna dom också, men jag åker till något helt underbart så de är de värt för vännerna och familjen finns kvar här i sköna norr:)
Nästa vecka, som älskling kallade packarveckan... ser ut att bli en jobb/packar vecka då jag ska jobba mån, tis, torsdag & åker fredag. Så de är verkligen fullt upp!! Tur de inte är heldagar på jobbet, men jag får pengar iaf!

Kommer upp med en ny design snart också, förhoppningsvis till veckan för jag är less den jag har och bilden är över ett år gammal. Nya kort tagna nu i helgen i dessa fina höstfäger som är ute.

Nä nu ska jag bädda ner mig i soffan, surra med älskling och sen läsa lite om jag orkar.
Hörs i morgon!
-Så länge vi båda andas-
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0