4

Hello!

Nu närmar de sig med stormsteg på RIKTIGT!
Packar för fullt idag, nu är allt tillfixat av de stod stod i lådor redan. Alla vinterkläder, alla kläder som hänges på galge är nerpackat. Bara lådorn med kläder som är kvar nu och krukor och lite små tjaffs.. sen är klart!
Börjar mest troligt packa på släpet i morgon:) Skönt att slippa dagen innan!

Snart kommer Johanna och Isolde och umgås en stund innan jag börja jobba kl 17.
Imorgon blir de packdag & tömma datorn på allt som är mitt, för då är jag ledig.
Torsdag blir de jobb, och packa sista sakerna. Åka och se hockey med pappa och sen göra sig själv i ordning för avfärd!
07.00 Fredag morgon lämnar jag Kåge/Skellefteå åt sitt öde :)
Väldigt blandade känslor nu alltså, men mest lycka!!

Dags att fortsätta då!
Kram

Kommentarer
Postat av: Johanna - Mamma till Isolde

:(

2010-09-28 @ 20:30:10
URL: http://mammaundertjugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0