3

Hello!

Ja nu är vi snart där, vad vi har längtat alltså. Vilken längtan efter en sån underbar människa, de går inte att beskriva!!! Nu är de ca 60 timmar kvar innan vi får hålla om varandra igen.


Fick en avskedspresent av våran granne idag, vilken överraskning!! De var jag inte beredd på!
Tusen tack:)
Även fått av syster Sanna & Petter, tusen tack för de också!!
Kommer sakna ER alla som jag lämnar kvar här, de ska ni veta. Men ni finns kvar ändå, både i tanken & i hjärtat, blir bara lite längre mellan gångerna vi ses. Tack för allt!!



Ska jag se Biggest loser Sverige som jag missade i måndags kväll för att jag jobbade.
Sen blir de lite packning i kväll! Blir bjuden på middag hos Johanna&Isolde idag, tack va gulligt:)

Dags att dra sig.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0