2 weeks

Hej!


Har nu lagt upp alla mina saker jag vill sälja på blocket. KÖP KÖP KÖP!
Vill bli av med de, de tar sån plats och de är bra om de är bortrensat innan jag flyttar.
Blir väl skroten med saker annars. Då man inte använder de så.

Ledig idag, och därför tog ja mig världens sovmorgon! Halv tolv... usch så sent får man inte stiga upp.
Duscha och käka, sen ner till stan och lämna in ett av mina par höga stövlar, klackas om var behövligt!
Köpte mig en ny fleecetröja, med AIK märket såklart;) Fick en sittplats på köpet till AIK-MODO 23sept.


nu är de verkligen nära, åh vad jag längtar!!!!!!!!!
2 hela veckor kvar, sen packar vi bil&släp och rullar mot mitt nya underbara liv tillsammans med den bästa & mest älskvärda människa på denna jord, min egen Johnny:D



Imorgon och söndag är de jobb, bara att ligga i. Pengar behövs.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0