12

i'm still counting.

Nu är de BARA 12 dagar kvar!!
Veckorna är fullspäckade:D LIKE IT.
Som sagt är de mesta nerpackat också, men de är ju små saker som ska ner nu, lite blommor&krukor och ALLA mina kläder.. Bara de ryms i bil och släp :)


Blev en jobbar helg i helgen, sen är veckan fullspäckad men äventyr!
Kanske de lugnar ner sig till nästa måndag, men då är de bara att packa ner sista sakerna och träffa dom sista innan man åker.


Vägde mig i förrgår, gissa gissa gissa vad som hade hänt... MITT SISTA KILO ÄR BORTA :D
Nu har jag totalt på 2 år ganska exakt gått ner : 26 kilo
Vilken frihet att vara sig själv igen, man är ju som en fånge i sin egna kropp med allt detta överflöd.
MÄKTA STOLT.

Från normal till tjock        Jag idag, tillbaka till mitt normala


-As long as we both breathe-

Nä vila lite innan jag börja om nästa pass.
Kram

Kommentarer
Postat av: Louise

å vad du är fin elin!

2010-09-19 @ 16:39:38
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/
Postat av: Louise

vi kan ju fara ut och ta fina kort så kan du få modella åt mig med din nya fina kropp haha ;)

2010-09-19 @ 16:44:31
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0