1 sept

Hello!

Lovade visst bättre uppdatering. De gick ju då inge vidare ser jag då de var 3 veckor sen jag skrev sist.
Och mycket har hänt i mitt liv på tre veckor. Älskling kom upp till mig 8 aug och vi åkte ner till han 13 aug, så där har jag spenderat min tid i tre veckor. Tre totalt underbara veckor med min älskade Johnny!
Lägger ut lite bilder i ställe för att skriva allt vi gjort:) Men myst har vi då gjort i sinne!! Finns inge bättre än du.


Snygg älskling

Fint kort på båda

Moln=Måne


Älskling fick mig att prova några skor;)


Båten i slussen                      Kanalen            Älsklings fina baksida;)

Vikten då?!
Ja hur går de med den då kan man ju undra nu såhär efter tre veckor, har de hänt något alls?!
Jo de har de faktist. Sen jag började om med GI så har jag tappat 2.5 kilo, men började äta rätt normalt igen när jag kom ner till älskling vilket gjorde att kolhydraterna var tillbaka i min kropp och binder vätskan igen. Men vill gå ner ca 2 kilo till. Sen blir de träning i sinne när jag flyttar till älskling, gymkorten är ju kraftigt mycket billigare där!!

Flytten då?!
När blir de då undrar säkert många.
Har nog bestämt mig nu faktist, och de blir så att jag stannar här månaden ut.
Sista helgen i sept. eller så första helgen i okt. så drar jag mig söder ut för att stanna.

Plugg/jobb då?!
Tänker söka jobb överallt när jag flyttar ner, visst är de väl mysigt att tillbringa dagarna hemma med älskling men jag tror jag skulle börja klättra på väggarna efter ett tag, och sen blir de ju inte mycket pengar heller av att gå hemma.
Plugget ska jag börja kika på i GBG, och de lutar väl mest åt distans isf så man kan jobba undertiden! Pluggtiden blir lite längre men de får de vara värt.
Pengar är ju tyvärr ett stort måste, jag behöver körkortet också så.


Ja de var väl lite info om livet just nu.
Ha de bra! Kram

Kommentarer
Postat av: Louise

åå vad vi kommer sakna dig!!! nä nu börjar jag gråta..

2010-09-02 @ 08:50:40
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0