You're the only one

God dag!

Igår blev en rätt tuff dag, sov 5 timmar, jobbade 10 timmar på de och totalt var jag på jobbet i 12 timmar!!
Jag lovar att jag var trött när jag kom hem. Men de ger ju resultat i plånboken:)

Nu är de inte många dagar kvar till julafton, och planet som lyfter mot norr! Börjar med första advent i morgon, och skyltsöndag. Idag blir de kika på lite julgardiner och andra julsaker, sen är de myskväll här hemma:)


Jag har faktist inte sett Idol i år, gjorde jag dock inte förra året heller.. brukar bara de i början när dom skämmer ut sig och gör bort sig, sen kanske finalen lite då och då.
Men alltså vilken stjärna dom har funnit, Jay Smith-Vilken underbar röst människan har!!!

http://www.youtube.com/watch?v=okFby5lJXt4&feature=related  (Madonna - Like a prayer)
http://www.youtube.com/watch?v=pj28F3af6jc&feature=related   ( Phil Collins - Against all odds)


 


-Du är de bästa som finns-

Nä dags för lite annat!
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0