Utbildning

Hello!!


Var man på AF idag för lite kort info om utbildningen jag börjar på måndag.
"Utbildningen med inriktning mot serviceyrken", känns både bra och hemskt faktist..
Som att sätta sig i skolan igen blir de ju,  men dock bara i 22veckor, i en stad jag inte känner till och människor jag inte känner till heller.

Jaja, de ska nog gå bra ändå!! Får man lite mera gjort på dagarna och förhoppningsvis lär man sig något nytt och lär känna nya människor också. Kan ju vara en fördel att känna fler än älsklingen när jag nu bor här:)

Jävla skit väder är de nu också, har de varit hela veckan... hoppas de blir bättre till helgen iaf. De har regnat nu konstant sen i måndags typ. Imorgon åker jag till göteborg och möter upp Johanna som kommer med flyget:)
Ska vi lalla runt på stan där får vi se om vi lyckas hitta tillbaka till centralstation sen!!

Planerar för två nya gaddar också, kommer bli kanon tror jag! Längtar iaf.

Nä nu är de tv dax!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0