Jobb&snö

Hello!


Ja i dag ska man åka och jobba igen då, men dock världens kortaste arbetspass! Är bättre än inget alls, men jag tjänar typ inget på de då det kostar att ta sig dit & hem. Jobb i morgon kväll, fredag kväll sen är de nog helg för min del!

Och snön har äntligen kommit hit också, hoppas bara att den stannar denna gången! Rätt bra på att försvinna efter någon dag, men nu tror ja den ligger kvar då vi också har minus ibland:)
Om precis en månad är de julafton och då är vi hos mor&far och där de är ordentligt med snö detta år hoppas jag!:)

Få se om jag kanske börja tatueringen i helgen eller nästa vecka.... Måste bara välja placering på den!

Nä dags att göra sig klar för jobbet kanske.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0