God morgon

Hej och välkommen åter!

De är lite över en månad sen jag skrev här sist, men nu har de verkligen funnits anledningar till att inte sitta här!
Som alla vet så tog jag mitt pick&pack och flyttade söder ut 1okt, och jag STOR trivs!
Vi har verkligen haft fullt upp nästintill varje dag och de har varit helt underbart såhär när man tänker efter, vi har hittat på så grymt mycket saker tillsammans jag och min älskade.

- Konsert Volbeat
- Nattfiske
- Firat ett halvår
- Storshoppat till jul/lägenhet
- Fisketävling (fick min första regnsbågslax)
- Massa mys/filmkvällar
- Marknad
- Fixat till i lägenheten
- Varit på lägenhetsvisning
- Köpt gymkort (dags att bli fit)
- Sökt 8 olika jobb


Och MASSA massa mer, vi har verkligen fördrivit våra dagar tillsammans och de har varit helt underbart!
Och allt vi har inplanerat nu denna månad, de ser jag framemot. Vi är nästintill aldrig sysslolösa iaf:)

Idag, steg upp runt halv tio och stoppa i mig lite frukost för jag ska på arbetsförmedlingen och lämna in ett papper.. då hör jag regnet komma på rutan!! Jaja, de är inte något att göra åt de är bara att he sig ut iaf. Ska dit i morgon också men då för information om utbildningen jag ska gå i 22 veckor!
På torsdag kommer Johanna hit och hälsar på, de ska bli riktigt roligt & spännande för jag ska ta tåget och möta henne i GBG och sen på någevis lotsa oss hem igen:P

Nästa onsdag blir de en arbetsintervju också, spännande!! Håller tummarna hårt, för en inkomst måste man ha för att överleva.

Ska försöka snöra upp nå bilder snart, inom kort!!

Dags att dra sig nu då.
Kram


Kommentarer
Postat av: Camilla

vad ska du gå för utbildning?=)

2010-11-02 @ 21:45:30
URL: http://vartlillamirakel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0