Sjuka!

Hej&hå.

Ja här blev jag sjuk i lördags natt, fick mig en fetdäng av magsjuka! Tuppa av 3 gånger i samband med spyandet, vilket resulterade i spya lite på fel ställen...
Tur man har en mamma:)
Vaknade och spydde fram till klockan 12 på söndag förmiddag, låg helt utmattad i soffan och fick 39 graders feber och sjukt mycke värk i kroppen! Framförallt i höfterna. Somnade tidigt på söndagkväll, med huvudvärk.
Vaknar måndag morgon med huvudvärk och illamående. Tar mig en dusch och de är väl typ de jobbigaste jag gjort i hela mitt liv(kändes så då iaf), andfådd som aldrig förr och snurr i skallen. Provade att väga mig, gått ner 3,5 kilo på 1½ dag. Gissa varför jag har huvudvärk!?
Idag är de mycket bättre, huvudvärken är kvar och illamående lite sådär smått efter måltiderna.



Ja annars händer inte så mycket här inte, tar dagarna lite som dom kommer nu i veckan.
Så får vi se va som sker:)

Dags att knoppa nu, inte mycket till energi inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0