PITÄ

Hello!!


Sista inskolningsdagen i morgon, börjar 06:45! God morgon, morgonpigga Elin.
Jobbar man till 15, sen måste jag förbi AF och skicka in de där jäkla pappret! Sen åker jag till Piteå:)


Nu sitter jag och skissar för fullt, har hållit på i drygt en timme och de tar sig alltså. Börja om igen med bilden på Johan, råka ju spy ner den första jag gjorde när jag hade magsjuka. De är grymt kul måste jag säga att sitta och rita, de är avkopplande! Och rita ansikten är en svår uppgift för en nybörjare som jag, men med mina nya pennor och stumpen så ska de här nog blir ett godkänt resultat. Han är grymt mörk också, brunt hår & mörka ögon, skägg och grejer så de blir riktigt spännande de här:)
Ska försöka mig på nå mer skoj sen när de här är klar! Skissar upp lite olika saker då & då, men aldrig blir man nöjd. Ska ta på mig nå stor jobb igen, då gör ja de iaf.


Den bilden jag ritar av!

Nä nu ska jag hoppa i duschen och sen sova typ!
Upp tidigt i morgon.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0