Inskolning

Hello!

De var rätt längesen jag skrev här känner jag.

Åkte i torsdags till Sthlm & värtahamnen för att stiga på Tattoobåten, de var grymt! De ska definitivt göras om:)
Kom hem lördag natt, trött som FÅ. Sov bort halv söndagen och sen var man på bena igen.


Började min inskolning idag på Höken, gick ju galant alltså. Bara 25 nya namn att plugga in, tur man kan grunderna i vårdarbetet redan. Kör andra dagen imorgon, så de är dags att kojsa nu.
Hoppas på lägenhet snart också, de är inte tvärenkelt att hitta alltså.


Har bestämt mig för att börja plugga nu, de blir dietist i Umeå! Så de blir att flytta dit, för jag tänker inte pendla i 3 år mellan Skeå&Umeå:)
Lite snabb info om mitt liv just nu.

P&K

Kommentarer
Postat av: Louise

haha jo bilen är alltid med :P

2010-03-18 @ 14:37:42
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/
Postat av: lina

nej du ska plugga i luleå elin! :P

2010-04-19 @ 15:55:42
Postat av: Sarah (lollos lillsyrra)

Helt rätt att plugga i umeå! :) Då kanske vi ses!

2010-05-05 @ 18:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0