Jobb & dylikt

Hello.


Jaha, nu är de semester för dom flesta snart. Och jag börjar mitt sommarschema, ser framemot det riktigt mycket faktist! Mest för att jag vet att jag har 100%, och behöver alla pengar jag kan få.


Har påbörjat ett nytt ansiktsportätt nu, måste jobba mycket mer med den känner jag. Är långt i från nöjd!
Men de är kul och övning ger färdighet.
Ska försöka rita mycket i sommar, och sen när jag köpt systemkameran blir de nog mycket att fota & skissa.


Har funderat på denna, plus att jag vill ha ett annat objektiv också.



Vikten går neråt, hela tiden och jag är grymt nöjd med de! Sista fem kilona ryker i sommar då. Blir de träning i den mån jag hinner och min rygg orkar, den behöver tränas.

Nä dags att dra sig, börja om jobbet på en timme!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0