Highway man

Hoffmaestro & chraa, rycks du inte med i den låten då saknar du fan taktkänsla!

Tjena!
Sommaren & mitt schema är i full huggning, och pengarna rullar in på kontot.
Festivalbiljetterna till jag & älskade är köpta, så nu är de bara att tagga!:)

Har påbörjat yttligare en skiss, men denna gång med 3 ansikten på ett & samma papper.
Den börja ta sig faktist, har lämnat den bästa tills sist.. hur ska man kunna rita denna underbarhet så de stämmer överrens med orginalet!?;)


Två sommar bilder jag tog i Sthlm sommaren -05


7 dagar kvar, sen är han är här i min famn i några veckor! De kommer vara guld&gröna skogar igen då:)
Längtar efter dig nå fruktansvärt. Du gör allt så mycket bättre.

Nä, nu är de dags att käka nå kanske.. eller behövs de?!
Ska klippa mig idag, och förhoppningsvis få en tid till kiropraktikern.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0