i only wanna be with you

Så var de juli redan, sommaren får börja sakta in nu alltså! Måste få hinna känna på sol&värme när jag är ledig också! Men helgen var ju kanon i Piteå, varmt & gott. Men ingen bebis kom, men jag tror som sagt på inatt:)
Massor med lycka till nu!! Jag/vi kommer så fort jag har en ledig dag.

48 timmar kvar nu.
Känslan
Närheten
Värmen
Underbarheten
Godheten
Gladheten
Vackerheten
....de är bara några av dom få ord som går att förklara dig på.

Kärleken, Johnny. Du är guld.
Jag älskar dig!



Dags att duscha, och hoppa i säng. Jobbet kallar i morgon!
Tröttheten börja visa sin starka sida nu.
Kram

Kommentarer
Postat av: Louise

ingen bebis..

2010-07-05 @ 20:58:26
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/
Postat av: Johnny

Vilket fint kort det du fick på mig och vovvan! Jag älskar dig med all tid jag får över är du i mina tankar, Love you now and forever!



Louise: Jo du har fått bebis, minns du inte det? ;p

Elin vill vänta några veckor säger hon men jag säger att det är bara att passa på, hon blir ju inte yngre direkt!! Haha.

2010-08-07 @ 08:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0