Trogna!

Hej och hå!

Några trogna läsare har jag trots att jag är sämst på uppdatera. Tack:)

Hur ska de gå, de sitter jag och sjunger just nu!
Melissa Horn's -Hur ska de gå?

Nu håller vi tummar & tår för mig :) Jag har sökt 2 jobb, ett lät grymt positivt. Och de andra vet jag inte än för jag skickade ansökan genom internet som dom ville, så vi får väl se HUR de går. Nu har jag nå att säga till min jobbcoach iaf!:)

Annars så funkar livet som vanligt här i lilla Kåge, dagarna kommer och går. Och jag med dom.
Jag har lite smått påbörjat ett nytt liv IGEN, andra dagen idag.. och de funkar rätt så bra!
Läser nu boken Sockerbomben http://www.bokus.com/b/9137122975.html och den är grymt intressant kan jag säga, värd att läsas. Inspiration i överflöd!
Så de är väl lite efter den boken jag går nu, men med ett GI inspirerat koncept:)


!ROCK ON!

Ja, mer än så har jag nog inte att säga!:)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0