Ordning!

Och reda, börjar de bli iaf:)

Jobbade ju som sagt idag, gick super! Fick 30 min extra också.
När jag kom hem så var jag så duktig och rensade upp bland alla mina miljoner papper, så nu är de väl bara tusen kvar. Samlade ihop allt som ja glömde skicka till a-kassan, och skrev ett eget intyg som dom ville ha på alla dagar som jag varit ledig och varit utan ersättning... ja de var ju bara att ta fram almenackan från 2009 och kolla igenom hela året!

Men nu är de gjort iaf, väntar på arbetsgivarintyget nu också som jag ringde och bad dom skicka. Sen ska de postas, förhoppningsvis innan fredag!


Skallebank idag igen, för ovanlighetens skull!
Jobb imorgon igen, sen är de HELG:D









Dropkick Murphys
-wunderbart

Kommentarer
Postat av: Louise

haha bara av att lyssna på hjärtljuden? ja vi får väl se :)

2010-01-14 @ 20:56:04
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/
Postat av: Mor



Sååå fin bloggen blivit =) mamma är stolt över ett vackert barn! Är det Lolla som hjälpt dej.. ??



kram

2010-01-18 @ 22:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0