Massor!

Tjabba, tjena, hallå!

Nu var de ett tag sen jag skrev här ser jag.
Åkte till Piteå i fredags, riktigt bra helg har de varit så jag färlängde den och åkte inte hem föränn i igår :D
Tack tack för allt, de lär bli fler gånger:)

Och ett STORT tack till Lollo igen, för hon gör om min blogg:) Jag är super nöjd!


Snart har hela denna vecka gått också, och då är de underbara helg igen:)

Var ute och gick idag, RASK takt i 1 timme och 15min! Gick nog långt över milen.
Men skönt var de, när jag hade gått 40min började de nån seg låt på mp3'n och jag blev lika seg, de kändes som jag var ute och gick med ängeln och djävulen, som någon knuffade mig i ryggen frammåt och en som stoppade mig. Men efter en stund vaknade jag till liv i igen! Ska försöka mig ut på samma runda i morgon:)

Nu har jag huvudvärk för ovanlighetens skull och frossa! JIPPE.

Åh, jag såg en film när jag kom hem.. jag har sett den förr men de var så länge sen och jag minns inte riktigt va som händer, och GUUUUUUU va ja flänna!! Alltså va, vilken underbar handling och fin film. If Only heter den.


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0