Hola

God morgon världen!
Idag fryser jag som en gris, och är trött och slut! De är kanon väder ute, de är ju rena sommaren!! :D
Får väl se va man hittar på idag. INGENTING känns lockande just nu.



Jag har ju funderat på att läsa vidare, och nu har jag hittat en kurs som jag är sugen på, den är på distans, ligger i Kramfors, man är berättigad studiestöd, och beräknat belopp de kommer kosta är ca 3000:-, man träffas 6 gånger på 1 år sen är man klar!


De är Hälsocoach grundkurs, jag snackar om då!:)








De känns som lägligt att göra de nu, när jag bor hemma... men förhoppningsvis får jag jobbet stan och de funkar att plugga då med!:) Den är även bara på halvfart så.

Ja vi får se!
Kram

Kommentarer
Postat av: Mor



Ta chansen... dit liv ligger i dina händer!

Och du... mamma kan vara din försökskanin =)



kram

2010-01-10 @ 17:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0