HEJA!

Oj, nu steg statestiken i skyn!:)

Jag har fått skallebank, så nu kastar jag in handduken för i kväll. Lägger mig i min säng och läser min underbara bok av Duncan Fairhurst - När ingen annan ser. Den är så sjukt hemsk!! Att de finns sånna människor i denna värld.

Från fyra års ålder bar Duncan Fairhurst på en fruktansvärd hemlighet,
Uppfostrad i ett hem där sjuka ritualer var en del av vardagen,
blev Duncan manipulerad, reatd och sexuellt utnyttjad av sin egen far.
När Duncan för tre år sedan såg sin far hand i hand med en liten pojke, bestämde han sig. Det handlade inte längre bara om honom, andra tvingades uthärda samma sak. Den 16 augusti 2004 anmälde Duncan sin far för sexuellt utnyttjande av barn.


Vilken kämpe som tar sig igenom de och gör något åt de!








Aja, nu är de sovdags! Ska upp i morgon, följa Johanna till Umeå & NUS :)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0