2009

Gör väl som dom flesta andra, då man lix har tråkigt!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Gick ner 18 kilo i vikt

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Johanna & Julia

Dog någon som stod dig nära?
Nej

Vilka länder besökte du?
Finland

Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Ett jobb, en lägenhet och ett bra liv!

Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Ja, de är nog för många.

Största misstaget?
Kan jag tyvärr inte komma på!

Har du varit sjuk eller skadat dig?
De har jag säkert.. minns inte

Bästa köpet?
Gymkortet

Vad spenderade du mest pengar på?
Snus och andra onödigheter skulle jag tro

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jo de var mycket då!

Vilken låt kommer alltid att påminna dig om 2009?
Oj... de är många låtar!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
De lutar nog mer åt gladare!

Vad önskar du att du gjort mer?
Engagerat mig i saker och ting!

Vad önskar du att du gjort mindre?
Kan inget ångra, gjort är gjort.

Hur tillbringar du julen?
Hemma med familj såklart.

Blev du kär i år?
Nja, de kan jag väl inte påstå.

Favoritprogram på TV?
True blood

Bästa boken du läste i år?
Läser bara bra böcker, så jag kan inte välja en!

Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Vet inte om jag önskade mig så mycket...Men bra saker fick jag iaf:)

Något du önskade dig men inte fick?
Läs ovanstående svar!

Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Festade med mina nära&kära:)

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Jo, om jag fått mig ett RIKTIGT jobb, med stabil inkomst.

Vad fick dig att må bra?
Nära&kära

Vem saknade du?
Dom som inte finns runtom mig när jag vill.

Fick du ditt hjärta krossat?
Nope

Ångrar du någonting du gjorde?
Nä, så funkar inte livet. Gjort är gjort som sagt!

Vilket är ditt löfte för 2010?
Gå ner i vikt, skaffa jobb, lägenhet och en bra start på mitt nya singelliv!


Kommentarer
Postat av: Mor



Det var fina ord... önskar dej naturligtvis allt gott... vi hoppas på en riktigt bra start och ett fortsatt härligt liv! Det är du värd gumman!



Love you!

2010-01-12 @ 12:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0