Viktnedgång

Är en livsresa, och de är så sjukt jobbigt att komma igång!
Men nu är jag inne på min 3dje vecka med drinkar, och de funkar jätte bra. Äter som sagt middagar gjorda på GI vis eftersom jag tänker övergå till GI mat när drinkarna är slut.

5 drinkar (som jag egentligen ska dricka) innehåller ca:510kalorier, jag hinner oftast bara få i mig 3 st under dagarna som går. Dvs att jag får i mig alldeles för lite egentligen. Men de kompenserar nog bra med middag, dock inte de bästa kanske att smälla i sig 1000 kalorier på en middag. Men de är ungefär vad jag behöver för att gå ner i vikt 1500kalorier.

Vikten har stannat av nu, och de både märks och känns på kroppen att nu är de dags att börja träna bort de sista!
Har faktist bara tappat ca 4 kilo på 2½vecka. Bättre än ingenting, och bra med tanke på att jag fuskade första veckan.

Igår åt jag faktist 2 bitar mörk choklad, och det var inte gott alls! Kände ju typ hur fett de var, huvva!
Men jag börjar längta efter vanlig mat faktist. Därför är de så gott varje middag:)
Men är så GRYMT trött & slut varje dag, har ingen energi alls. Men konstigt är de ju inte heller.. Jag vet ju varför och de är ju huvudsaken!

Sov alldeles för länge idag också.. somnade dock typ 02 i natt för jag låg och ritade i drygt en timme, ska försöka mig på att rita av en person;) Grymt kul uppgift men de är svårt när bilden är liten och jag ska rita upp den på ett A-4a, måste köpa mig mera pennor också!

Nä nu ska jag hälla i mig en drink!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0