Tjuvlyssnat.se

Ica, Arjeplog

En kund ~30 och kassabiträdet ~60 språkas vid om livet i allmänhet.

Kassabiträdet: Men hur har du det nuförtiden? Är det bara slit och stånk med en massa stress?
Kunden: Nä inte det, det finns ju inte så mycket att göra här i Arjeplog egentligen.
Kassabiträdet: Nä det är klart, Arjeplog är ju som väntrummet innan döden.

 

Hahaha, måste säga att den var riktigt bra!
_________________________________________

Onsdag idag, snart är de fan fredag IGEN! Tiden bara springer förbi.
Jag är inne på min 3:dje dag med drinkar nu, funkar riktigt bra faktist!
Jag och syster var och såg Luftslottet som sprängdes idag, grym jävla film alltså! Jag vill se mer.

Jobb imorgon, sen är de helg för min del. Vad som då sker, får vi se:)
Kram

Kommentarer
Postat av: Louise

hahahahahhahahahahahahahahahhahahahahahahaha

2010-02-10 @ 21:23:00
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0