när de hände..

Hello!

Var ett tag sen man skrev här, men de känns som tiden bara sprungit förbi och jag har varit upptagen typ jämt.

Fått jobba rätt mycket nu faktist, känns riktigt bra! Jobbade senast i går, och dom ringde i dag med.. så ikväll om jag är bättre än såhär. Förhoppningsvis har jag inte blivit smittad av magsjukan. De har jag inte råd med! Har fått jobb tis & ons också så.


Ska på arbetsintervju nästa måndag, håller tummarna HÅRT!:)

Nu har mamma och pappa åkt till Egypten också, så nu är jag hemma själv en vecka. Eller jag & kissen:)


Ja, har inte så mycket mer att säga.
Kram

Kommentarer
Postat av: Isoldes mamma

Håller tummarna på att du får hålla dig frisk :)

2010-02-01 @ 13:37:55
URL: http://mammaundertjugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0