Härligt!

Hello!

Nu vet jag inte vars jag ska börja...

Jag har fått jobbet i stan :D Hon ringer nästa vecka, och då får jag mest troligt veta när jag ska börja inskolas!!!
Äntligen, ska och kika på en lägenhet den 23 också, får vi se vars de här leder alltså!:D


Inne på andra veckan med drinkar nu, var förjävla dum i helgen och drack några öl och åt middag både fredag, lördag & söndag. Men de är bara fortsätta nu, dock är de som att börja om... och de känns. Men har mig själv att skylla!! Ner i vikt ska jag nu alltså.

Sen väntar jag på mina böcker jag beställde i fredags, dom är inte ens levererade, så då passade ja på att beställa 4 nya dag;) Alltså 8 böcker för 380:-, de känns riktigt bra vill jag säga.

El Choco : svensken i Bolivias mest ökända fängelse
Hatet
Infiltratören : den smutsigaste härvan inom svensk polis
Insidan : brotten, pengarna, tiden

Sen har jag hört en underbar version av låten Halleluja med Yasmin Levy.

De var allt för i dag:)
ROCK ON!


Kommentarer
Postat av: Camilla

grattis :) vad är det för jobb? :)

2010-02-17 @ 21:41:56
URL: http://vartlillamirakel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0