De här är mitt liv

jag har tagit mig hit, utan rast eller sömn.


Nu ringde dom från vikariesamordningen och jag ska på en utbildning den 18feb om Timecare:)
Livet rullar på nu alltså.


Har kanske bestämt mig för vad jag ska plugga till också, eller har två på tråden nu.
Dietist eller Behandlingsassisten. Känns helt rätt!



Beställde hem nå nya böcker idag, hoppas dom kommer fort!
*Snabba cash
*Inspärrad
*14-år till salu- en skakande svensk historia
*Aldrig fucka upp

Idag är de fredag igen, och jag är inne på min 5dag med drinkar.. vikten går neråt. -2 kilo på fem dagar, men de är såklart bara vätska.

jaja, slaffsigt de här blev!
Kram

Kommentarer
Postat av: Louise

dietist!!! du kan ju läsa behandlingsassistent nu och börja dietist till nästa vår!! det tycker jag för du skulle passa som dietist

2010-02-12 @ 17:23:38
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0