Bad boys

Tjenna!


Här händer de inte mycket ser jag.
En trevlig helg som vanligt, nu är de redan måndag! Och jag kom på att jag skulle börja med drinkar nu igen, snart EN dag avklarad :D Men jag ska börja den här veckan med att äta middagar, sen nästa vecka blir de BARA drinkar och därefter blir de bara GI-mat.

Nu är jag less på detta, och vill ha bort sista kilona.


Var på arbetsintrevju idag, grymt positivt. Håller tummarna! Då börjar jag inskolas i april i schtan :D
Annars flyter väl livet på som vanligt, jobba i morgon och torsdag iaf. Sen får vi se!

M&P har kommit hem idag, så nu är de som vanligt här i huset.
Kram

Kommentarer
Postat av: ida

vad roligt att intervjun verka gå bra och lycka till med dieten! :)

2010-02-08 @ 17:21:39
URL: http://nigels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0