Jul&nyår

God dag!

Jaha, då var man hemma i norr igen några dagar! Hunnit firat jul och träffat alla minst EN gång iaf:)

Jätte nöjda med julklapparna från alla och julen blev kanon!
Försökte mig på en dag på mellandagarna att springa på stan, men gav upp ganska snabbt.. så sjukt va folk är köpkåta alltså! Köpte mig ett par stumpbyxor och tog en kopp kaffe sen var de hem ljuva hem.

Idag har älskling fått gadda sig, en sittning kvar nu! Och jag har varit och hälsat på mitt gamla jobb, de var kul att se alla igen:)
Imorgon åker vi till Piteå och hälsar på och firar nyår där:)

Ja visiten i norr var riktigt bra med andra ord!

Uppdaterar sen när vi kommer hem, OM ja kommer ihåg et;)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0