Fre 6 aug

Hello!

Dålig uppdatering ser jag.

Så då kör vi en ordentlig nu då!

Matintaget ska jag börja att skriva om.. de är ingen större variation i veckan, men bättring kommer!

Tisdag:
Morgonpromenad, powerwalk 50 min

Lun: Strimlad tacokyckling, wookgrönsaker, vit kebabsås
Mellan: 1 ägg, kaviar, kaffe
Middag: Smakade lite gratinerade grönsaker på jobbet
Kväll: 1 ägg, 2 bitar kalvsylta, 1 tomat, 4 skivor ost

Onsdag:
Fru: 2dl turkisk youghurt, 2 msk vanlig yoghurt för lite smak, 2 ost/skinkrullar.
Mellan: Kaffe m grädde.
Lun: Tacos, sallad
Mellan: Kaffe m grädde.
Middag: Korvstroganoff gjort på 3 dl grädde. Halva tallriken med grekisk sallad

Torsdag:
Fru: Turkisk yoghurt, frysta hallon
Morgonpromenad, powerwalk 50 min
Lun: Korvstroganoff, grekisk sallad (i brist på annat)
Mellan: 3 jordgubbar
Middag: GI-burgare, mini sallad
Kväll: 5 skivor brie ost, 6 bitar melon, kaffe

Fredag:
Lun: Strimlad tacokyckling m wookgrönsaker, vit kebabsås
Mellan: Kaffe
Middag: Tacos, cream fre.(paprika&chili)
Kväll: 4 ost rullar med räkost, kaffe

Sen blir de lite update om min vikt & mina mått, som jag mätt sen 2januari -08!
Prövade mäta mig idag, eftersom jag har gått ner -0.8 kilo på 3 dagar.
Här är skillnaden från 27 maj 2010 till idag!

Vikt: -3,5 kg
Midja: -4cm
Lår: -2,5cm
Byst: -2cm
Arm: -2cm
Rumpa: -3cm


Jag måste säga att jag är grymt nöjd med vad jag lyckats med och kommer lyckas med. De är sån skillnad både psykiskt & fysiskt. Kan jag, kan alla andra! Bara att kämpa. Får väl kanske medje att vara kär är en riktigt bra bantningsmetod.... till en början;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0