dag 2

Hey ho!

De går sakta med säkert framåt detta nu, lite tungt var de att gå idag faktist! Men runt tog jag mig på bara 50 min och de tog 45min i går så, känns ju inte som någon jätte förlust!
Har dock mått jävla skit sen i söndags, och de kan ju inte helt bero på ändrad kost.
Kallsvettas, tung i huvudet, snorig och hosta. Men de går över!

Känns hur bra som helst att börjat om igen, förstår inte varför man lägger av!? Man mår så grymt mycket bättre.

Mat igår:
Lunch: Omellett gjort på 2 ägg, skivade i lite skinka också. 1 tomat & 5 skivor gurka (12.00)
Middag: Tacos. Allt utom brödet då (18.00, var faktist rätt hungrig då)

Mat idag, än så länge:
Lunch: Wook grönsaker & strimlad kycklingtaco & vit kebabsås(11.30)


Riktigt skönt att vakna och känna sig utvilad, ut på promenad, hem och käka & sen duscha.
Så långt har jag kommit i dag.
Nu är de bara djupandas tills man börja jobba klockan 16!

Saknar dig älskling, men snart är du här igen & jag längtar mega mycket!!:)

Kommentarer
Postat av: Louise

jag skulle också behöva..

2010-08-04 @ 21:40:21
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0