Då var man igång!

Igen:)
Dom 4 sista kilona ska bort nu, sen gäll he ju å träääna!
Har totalt tappat 22 kilo, de både känns och syns. Kan bli förvånad än i dag när jag ser mig själv i spegeln!
Alla kläder är förstora som jag hade förr, grymt skönt att få en anledning till att köpa nya måste jag säga.
Har sparat ett par jeans , som jag gillar grymt mycket, och som jag nu ryms i.. Vilken LYCKA :D

3-4 kilo till ska bort, då blir de stenhårt nu! Vilken tur jag har en muskelknutte till karl, vilket ger mig motivation like hell! Kör i gång i morgon med GI & powerwalks och kombinera styrka som jag kör hemma, ska jag vara duktig på uppdatera också.

Älskade underbara
Jag älskar dig!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0