Inspiration

precis vad jag fått, av dig! Tack tack tack.
Har kommit igång med powerwalk nu igen, de är grymt härligt! Se vågen röra sig neråt är ju bara toppen alltså.
Andra veckan nu, stiger upp runt halv nio varje morgon och går ut en powerwalk på 45 min, grymt.
Sen tänker jag ju givetvis på vad jag äter för något! De här kommer blir kanon.


Nu är de ju nedräkning till max, 10 days to go! Längtan är ENORM.


Tvär sprang in på jobbet idag också, får mitt schema vecka 21! LÄNGTAR.
Gaddar mig igen nu den 5 maj, och sen även den 7,8,9 maj eller nått sånt! Så två till nya på kort tid.
Nu är ju livet bara guld&gröna skogar:D



Här är resultatet, dock var den klar för länge sen men! Fick lite mer skägg osv.. Men jag är rätt nöjd!:)

Läs&njut av min blogg!
Kram

Kommentarer
Postat av: Johanna - Mamma till Isolde

Haha, liiite pikar bara!

2010-04-27 @ 20:20:21
URL: http://mammaundertjugo.blogg.se/
Postat av: Camilla

Vilket lyx att få tatuera siig. jag vill också!!! :)

2010-04-30 @ 13:19:23
URL: http://vartlillamirakel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0