Sthlm, lördag & ink bash


Lunch på stan med syster&Elina


På Kladdes kebab


Vi lyckas gå upp på fel sida av tunnelbanan, bara att vända om!


Jag, redo för Ink Bash!


Andra kändisen för kvällen. Kapade dock hans huvud eftersom han just reste sig upp och jag bara klickade utan att se vars jag tog kortet! Jaja, det är iaf Phil Kyle från London Ink.


Några av få stopp vid olika tatuerare.


Ett till stopp!


En väldigt liten del av mässan, uppifrån.


Burlesk strippa - Tara Mi Sioux


Tara Mi Sioux


Lizardman & Jag (nöjd?:P)


Phil Kyle & hans gäng, dom hade lämnat bordet deras så jag kunde bara ta kort på bilden.


Efter missad middag på lördag, blev det nattamat på Södergrillen. Dom hade SENAP på hamburgaren! Usch.


Syster&jag väntar på tunnelbanan.


De var en av många tider vi passade/missade ;)


Här hamnade vi när vi åkte åt fel håll!


Bara vänta på tåget som tog oss tillbaka!


Bilder från fjärilshuset kommer lite senare!:)
Måste käka! Kram


Kommentarer
Postat av: Andreash

Fan vad jag skulle vilja vart ner å se dedär!

MEEEN, fick uppleva arjeplog istället iaf.. igen.. för 1000e gången.. som hundvakt.

Gillar lizardman, undra om han vaknar på morgon i panikångest över hur han ser ut? som en vanlig människa

2009-09-01 @ 18:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0