Söndag & Fjärilshuset

Såja, nu blir de bilder från Fjärilshuset i Hagaparken som vi besökte söndag innan vi åkte hemåt igen:)
Och jag vågade gå IN! Men dom fick inte komma för nära :P


Påväg in!


En hål i trädet, ser ut som Pippi's träd med sockerdricka i!


Jätte små söta fåglar:)


De var grymt mycket fiskar, av olika sorter.


Den coola fisken som jag äntligen fick på bild!


Syster med en av alla fina blommor som fanns där inne:)


Fyrögonfisk.


2 av alla papegojor!


Pilgrimsgroda


Denna goja skrek så jag typ fick sår i örona!


Första fjärilen :)


Parningstajm!


Äta bör man, annars dör man!


Puppor, både kläckta och okläckta. Dom svajade där dom satt:)









Här regnade de, och det var GRYMT varmt där inne.


Regnskogen igen:)


Matdags för några andra fjärilar:)


Fiskarna blev som tokig när man ställde sig nära:)


Jätte stort akvarium med massa olika roliga fiskar!


De blå sken upp i blixten:)


HITTA NEMO!:)


Nemo's kompisar


Asiatiska trädgården


Denna donna kostar 18.800:-


Denna madam kostar 36.600:-


Innan lunch gick vi ut en sväng i friska luften och kollade på allt där ute:)


En sväng till, då fick jag bild på bebis fågeln där till höger:)




Pilgrimsgroda igen, fick den gröna äntligen på bild!



Min lunch, Pastasallad med kräftor.. MUMS!


Syster pastasallad med kyckling:)


Nu åker vi härifrån !

Tack för besöket och välkommen åter! En bra besök, rekomenderas!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0